Prima pagină » LOCALE » Anunţ privind organizarea unei dezbateri publice

Anunţ privind organizarea unei dezbateri publice

__CARTON COMUNICAT DE PRESA PRIMARIA PN YOUTUBE FB- ANUNT

COMUNICAT DE PRESĂ – 26.08.2022

Anunţ privind organizarea unei dezbateri publice

Primăria Municipiului Piatra-Neamț invită pe toţi cei interesaţi la dezbaterea publică privind proiectul de act normativ: Regulament privind activitatea de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor staţionate neregulamentar, a vehiculelor staţionate pe domeniul public în alte locuri decât drumul public, a vehiculelor care ocupă abuziv sau blocheaza accesul în locurile de parcare amenajate pe domeniul public/privat al municipiului, a vehiculelor parcate pe locurile de parcare adaptate, rezervate si semnalizate prin semn internațional pentru persoane cu handicap şi a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparţinând domeniului public/privat al statului sau al municipiului Piatra-Neamţ.

Evenimentul are loc în data de 31.08.2022, ora 14:00, în sala mare de ședințe a Consiliului Local al municipiului Piatra-Neamț, str. Ștefan cel Mare nr.6-8.

Ținând cont de următoarele:
Proiectele finanţate prin Obiectivul Specific 4.1. al POR 2014-2020, ce trebuie să răspundă unei/unor priorităţi definite în Planul de Mobilitate Urbană Durabilă ce vor conţine un pachet de măsuri privind infrastructura şi mijloacele de transport/ operaţionale/ organizaţionale, care vor contribui la promovarea şi îmbunătăţirea transportului public de călători şi/sau a modurilor nemotorizate de transport, implicit la încurajarea şi facilitatea transferului către acestea de la transportul individual cu autoturisme;
În cauză există un interes public important constând în necesitatea asigurării funcționalității serviciului public de administrare a parcărilor publice cu plată, de reşedinţă și serviciilor publice de administrare a domeniului public şi privat de interes local la nivelul municipiului Piatra-Neamț, aspect ce contribuie la ridicarea gradului de civilizaţie şi confort al cetăţenilor, administrarea eficientă a serviciilor publice este o necesitate la nivelul comunităţii locale;
Se impune stabilirea unor măsuri de organizare şi funcţionare a acestora şi implementarea unor politici adecvate în privinţa eficienţei gestiunii serviciilor publice.

Ordinea de zi a evenimentului:
⦁ Deschiderea evenimentului (anunţarea temei şi a ordinii de zi, prezentarea reprezentanţilor instituţiei, a procedurii şi a regulilor de desfăşurare a evenimentului);
⦁ Prezentarea succintă a motivaţiei şi a proiectului de act normativ supus dezbaterii publice (reprezentant al iniţiatorului, experţi şi/sau specialişti care au participat la elaborare);
⦁ Prezentarea verbală de către cetăţenii interesaţi a propunerilor privind modificarea proiectului de act normativ supus dezbaterii publice;
⦁ Închiderea întâlnirii (prezentarea etapelor următoare în procesul de adoptare, cu menţionarea termenelor aferente).

Persoanele interesate să prezinte verbal propunerea lor în cadrul dezbaterii publice vor avea la dispoziţie 5 minute pentru prezentare. Aceste persoane sunt rugate să se înregistreze online la adresa de e-mail: infopn@primariapn.ro sau direct la sediul instituţiei din Str. Ștefan cel Mare nr.6-8, camera 20 registratura generală de luni până joi orele 08:00 – 16:30, vineri 08:00 – 14:00; persoana de contact Florin Pașcu, telefon: 0233 218991 interior 144.
La dezbaterea publică sunt invitaţi să participe, în limita locurilor disponibile în sală, toţi cei interesaţi: persoane fizice şi juridice, organizaţii ale societăţii civile, societăţi comerciale, reprezentanţi ai instituţiilor publice interesate, ai presei etc.
Documentaţia aferentă proiectului de act normativ include:
• referatul de aprobare privind necesitatea adoptării actului normativ propus;
• proict de hotărâre privind aprobarea actului normativ propus;
• textul complet al proiectului actului respectiv.

Documentaţia poate fi consultată:
• pe pagina de internet a instituţiei, la linkul: www.primariapn.ro/dezbateri;
• la sediul instituţiei din Str. Ștefan cel Mare nr.6-8, camera 20 registratura generală de luni până joi orele 08:00 – 16:30, vineri 08:00 – 14:00 – proiectul de act normativ se poate obţine în copie, pe bază de cerere depusă la registratură/biroul de relaţii cu publicul al instituţiei.

Menţionăm faptul că propuneri, sugestii, opinii cu valoare de recomandare privind proiectul de act normativ supus procedurii de transparenţă decizională se mai pot depune până la data de 31.08.2022:
• ca mesaj în format electronic pe adresa de e-mail: infopn@primariapn.ro;
• prin poştă, pe adresa Primăria municipiului Piatra-Neamt, str. Ștefan cel Mare nr.6-8;
• la sediul instituţiei, la registratura Primăriei municipiului Piatra-Neamt str. Ștefan cel Mare, nr.6-8, camera 20 registratura generală de luni până joi orele 08:00 – 16:30 și vineri 08:00 – 14:00.
Materialele transmise vor purta menţiunea „Propuneri pentru Regulamentul privind activitatea de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor staţionate neregulamentar, a vehiculelor staţionate pe domeniul public în alte locuri decât drumul public, a vehiculelor care ocupă abuziv sau blocheaza accesul în locurile de parcare amenajate pe domeniul public/privat al municipiului, a vehiculelor parcate pe locurile de parcare adaptate, rezervate si semnalizate prin semn internațional pentru persoane cu handicap şi a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparţinând domeniului public/privat al statului sau al municipiului Piatra-Neamţ.”

Propunerile, sugestiile, opiniile cu valoare de recomandare vor fi publicate pe pagina de internet a instituției.
Nepreluarea recomandărilor formulate şi înaintate în scris va fi justificată în scris.
Pentru informaţii suplimentare vă stăm la dispoziţie la telefon: 0233 218991 interior 144, e-mail: florin.pascu@primariapn.ro, persoană de contact: Florin Pașcu.