Prima pagină » LOCALE » Programul de lucru al Biroului Stare Civilă în perioada 31 decembrie 2022 – 2 ianuarie 2023

Programul de lucru al Biroului Stare Civilă în perioada 31 decembrie 2022 – 2 ianuarie 2023

INFORMARE DE PRESĂ – 29.12.2022

 

 În perioada următoare, Biroul de Stare Civilă din cadrul Primăriei municipiului Piatra-Neamț va avea un program special:

 

Înregistrări decese:

Sâmbătă, 31.12.2022: 09:00 – 12:00

Duminică, 01.01.2023: LIBER

Luni, 02.01.2023: 09:00 – 12:00

Începând cu data de 3 ianuarie 2023 se reia programul normal de lucru cu publicul.

 

Informare privind plata taxelor și impozitelor în această perioadă

Având în vedere operațiunile de închidere a anului fiscal 2022, respectiv deschidere a anului fiscal 2023, în primele zile ale anului 2023 în programul informatic de evidență a impozitelor și taxelor locale se vor putea efectua doar încasări în numerar pentru amenzi contravenționale, taxe judiciare, taxe autorizare și alte taxe.

Se estimează că începând cu data de 06.01.2023 se vor derula și operațiuni pentru plata impozitelor și taxelor locale pentru bunurile aflate în proprietate, prelucrare declarații de impunere și emitere certificate de atestare fiscală.